2010-06-03
 14:58:37

Promenad

I går fick Ina gå på en liten promenad på typ en halvtimme. Något pigg, ville bara springa runt som en idiot hela tiden, haha. Hon börjar även bli rund som en köttbulle igen, hon är galet lättfödd, så när hon vilar blir hon tjock som bara den. Hon går till och med i en specialhage, eftersom hon blir så fet annars.
I kväll så ska jag på projektledarutbildning, ta ett gruppfoto med styrelsen och därefter åka ut till stallet och promenera med bolly-polly. Blir något sent, kommer inte vara där ute förrän vid åtta-halv nio, men det spelar inte så stor roll nu när det i princip är lov. Visst är det skönt?

Dessutom så träffade jag på en i stallet, vars döttrar rider på ridskolan, som jag vunnit presentkort hos. Hon jobbar nämligen som massör. Vi har kommit överens om att hon ska titta lite på Ina. Jag tror ju att det är något i bogarna, fast det är ju bara som det känns. Hur som helst, hon ska känna lite på henne och därefter avgöra om det är någon infektion eller om hon bara är stel typ. För om hon bara är stel så ska hon masseras. Kommer nog bli super!

Det var nog det, så nu ska jag hoppa in i duschen. Plugga lite efter det och sedan dra mig mot Idrottens Hus. Puss!


J O H A N N A
PUBLICERAT: 2010-06-04, 00:34:08 | URL: http://junttiisradioactive.blogg.se/

Vilken fin blogg du har!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: