2010-05-23
 21:39:46

Hoppträning

Hade hoppträning för en ny tränare i dag, väldigt nyttigt och bra. Tyckte att hon var bra, gav konstruktiv kritik, vilket jag gillar! Kände mig lite ringrostig, var nästan två veckor sedan jag hoppade sist. Men det gick rätt bra, har bara lite problem att lägga henne bra om hon har lite snabbare grundtempo. Är van att hon är lite långsammare, då kan jag anpassa avstånden bättre, även om jag vet att galoppen är lite i segaste laget. Hur som helst, det löste sig rätt bra ändå! Fast jag ramlade av, men det är sånt som händer. Bara att sitta upp igen och hoppa om. Fick en rätt bra galopp emellanåt, lite mer uppåt, något min markbundna häst och sin svaga ryttare inte var vana med.

Det var nog det, har varit hemma sedan dess.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: